Odpověď panu poslanci Váňovi

28. 01. 2012 8:05:33
Pane poslanče Váňo, na stránkách MF Dnes jste mě před 14 dny pozval na setkání, abyste mi vysvětlil svoji roli v kauzách, které nyní hýbou sociální demokracií v Pardubickém kraji. Původně jsem o setkání uvažoval. Ale po tom, co jsem si poslechl nahrávku vašeho rozhovoru s neznámým podnikatelem, musím pozvání odmítnout. Myslím, že bych se ani nedozvěděl nic nového. Odpovědi na mé případné dotazy jsem našel mimo jiné právě v této nahrávce. Nejsem navíc ani zvědavý na vaše vulgární vyjadřování, kterým se zde prezentujete. Strach z vás sice nemám, ale představa, že mě budete chytat za pohlavní orgány jako pana náměstka Tichého, se mi vůbec nezamlouvá.
Doufám, že vaše trestní oznámení na „výrobce“ nahrávky policie vyšetří řádně a pečlivě, a že se navíc soustředí i na vámi vyřčená slova o rozdělení postů v Radě Pardubického kraje a rozdělení zakázek. Není snad tohle přímo zářný příklad podezření z korupce? Nedá se vám upřít, že dovedete lidi i pobavit. Už vaše sms panu Kodetovi: „Sváťo, pomoz mi prosím. Jsi moje záchrana. Nesmí tam o mně být ani slůvko. Nezůstaneme nevyrovnáni. Pa Mirek.“ byla velice zábavná. I při této nahrávce jsem měl chvílemi úsměv na rtech, než mi došlo, že je spíše k pláči, když někdo jako vy, má takovou moc v našem kraji. Všem je přece nad slunce jasnější, že nejste žádnou obětí konkurenčního boje v ČSSD, ale že jste naopak ten, který ji sám řídí nekalými praktikami. Oni to pravděpodobně vědí i vaši spolustraníci, ale zatím nenašli zatím dost síly a odvahy, aby vás z funkce odvolali. Další možností je, že se bojí. Kdo ví, co na ně máte v rukávu schované. Je mi jasné, že sám neodstoupíte, už pan Petržílek nám na jiné nahrávce sdělil, že máte hroší kůži. Škoda jen, že parlamentní volby jsou tak daleko, protože byste v nich asi dopadl stejně jako bývalý poslanec Petruška z ODS nebo poslanec Severa z TOP 09, kteří jako lídři zvoleni nebyli. I tak věřím, že voliči ani po dvou letech nezapomenou a nebude vám nic platné, že se necháte za pomocí svých zákulisních metod zvolit do čela kandidátky.
Autor: Vít Ulrych | sobota 28.1.2012 8:05 | karma článku: 22.74 | přečteno: 1509x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Pardubice

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Počet článků 38 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1184

Jsem lékař - onkolog, radní Statutárního města Pardubice.

www.vitulrych.cz

https://twitter.com/vitulrych https://www.facebook.com/vitekulrych

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...