Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stará kára

24. 9. 2012 15:44
Jestli jsem dobře rozumněl, chcete do zastupitelstva

p ř e d e v š í m   (ne-li výhradně)   p r o t o ,  a b y   b y l y  p l a t y   l é k a ř ů  v kraských nemocnicích dostatečně vysoké!  Nic jiného jsem z vašeho (mimořádně neuspořádaného) článku nevyčetl.

0 0
možnosti

onkolog

3. 10. 2012 23:14
Re: Jestli jsem dobře rozumněl, chcete do zastupitelstva

Ne, tomu jste nerozumel spravne. Nepsal jsem jen o mzdach lekaru, ale o platech veskereho zdravotnickeho personalu vcetne zdravotnich sester a dalsich zamstnancu ve zdravotnictvi. Mrzi me, ze se vam nelibi muj sloh, treba mate lepsi. Budu rad, kdyz mi napisete svuj pohled na dodrzovani podepsanych dohod. Nebo si myslite, ze sliby se maji plnit jen o Vanocich?

0 0
možnosti

Stará kára

24. 9. 2012 15:40
No jóó - a co je "spravedlivá úhrada za péči"

V čem je ta současná nespravedlivá?  Já jsem přesvědčen, že slovo "spravedlnost" při tvorbě jakékoliv ceny je absolutní nesmysl. Použijí ho ti, kteří nemají argumenty a zhusta celé ekonomické stránce problému nerozumí.

0 0
možnosti

onkolog

3. 10. 2012 23:19
Re: No jóó - a co je

Nemám patent na rozum, ale je známo, že každá nemocnice má jinou úhradu za srovnatelné výkony. Tzn., že například krajské nemocnice mají úhradu za stejnou operaci nižší než nemocnice fakultní, přestože ji odvedou ve stejné kvalitě. Možná tomu rozumíte více, budu rád, když mi napíšete svoji ekonomickou rozvahu hospodaření krajských nemocnic.

0 0
možnosti

kolos.veliky

24. 9. 2012 7:34
A jaká je Vaše kvalifikace

pro zvolení do krajského zastupitelstva? Vážím si Vaší těžké práce, ale taky to je něco jiného než řídit krajské nemocnice.

Zeptejte se Vašeho ředitele, jestli je to stejné, jako když to z pozice vrchního odboráře kritizoval.

0 0
možnosti

onkolog

3. 10. 2012 23:26
Re: A jaká je Vaše kvalifikace

Jaká má být kvalifikace pro zvolení do krajského zastupitelstva? Poraďte....Jaké vzdělání je potřeba? Jistě, pohled odboráře a ředitele může a musí být trochu jiný. Ale právě proto může ředitel, bývalý předseda LOK v nemocnici, najít kompromis... i lékař může být dobrý manažer, i když to samozřejmě není pravidlem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS