Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud jsem vlastníkem svého těla, mohu uzavřít smlouvu se specializovanou firmou na mé usmrcení.   Všichni, kteří mě v tom chtějí bránit nějakým etatistickým pravidlem říkají, že jsou spoluvlastníky mého těla, což je v přímém rozporu s přirozenými právy člověka.  Ani mě to nepřekvapuje, protože současný systém je právě založen na pošlapávání přirozeného práva.

0 1
možnosti
Foto

Necitim se byt spoluvlastnikem Vaseho tela....kazdy na to muze mit jiny nazor, ale myslim, ze obchod s lidskou smrti do civilizovane spolecnosti nepatri...

1 0
možnosti
MT

Já myslím, že zacházet dle libosti s vlastním tělem vám nikdo nebrání. Odpůrci eutanázie (nebo alespoň někteří z nich) spíše chtějí bránit ostatním, aby zacházeli s vaším tělem, ať už jsou to specializované firmy, které na tom vydělávají, anebo třeba krkaví příbuzní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1185x
Jsem lékař - onkolog, radní Statutárního města Pardubice.

www.vitulrych.cz

https://twitter.com/vitulrych https://www.facebook.com/vitekulrych

Seznam rubrik